Search found 691 matches

by DizzyDean
Wed Nov 23, 2011 11:43 pm
Forum: General Discussion
Topic: Hello and or Hola
Replies: 46
Views: 4943

Re: Hello and or Hola

Good on fishes. Short on bitches. Don't fuck this up any worse. Just post a slew of (ginger) bitches with milky white freckled tits, then sit back an reap the rewards of your labor. This shit ain't that hard. Fuzz just knocked a full-bore stand-up triple, and he just got his drivers license. Now ge...
by DizzyDean
Wed Nov 23, 2011 10:38 pm
Forum: General Discussion
Topic: Hello and or Hola
Replies: 46
Views: 4943

Re: Hello and or Hola

nice ties, but...do you make pizza? I like pizza. And stromboli too. My wife makes green bean casserole. It sucks. don't post any green bean casserole... Big fan of the pizza. Any kind of pizza, chicago or NY, hell I live off the 3.99 pizzas from the grocery for most of the winter. Green bean caser...
by DizzyDean
Wed Nov 23, 2011 10:15 pm
Forum: General Discussion
Topic: Hello and or Hola
Replies: 46
Views: 4943

Re: Hello and or Hola

yea, Im kinda asking for it the way I posted arent I? Well, sorry if my tone came across wrong, although at this point I get the feeling Im gonna catch hell no matter what I post. Oh well, heres a evening/night streamer Ive been kinda playing with for macks and browns at the local lakes. http://img4...
by DizzyDean
Wed Nov 23, 2011 9:13 pm
Forum: General Discussion
Topic: Hello and or Hola
Replies: 46
Views: 4943

Re: Hello and or Hola

OK, I get it Let me try this again. I grew up on the coast. My oldest memories are panfishing with my older brothers. Snuck over a lot of fences to catch bass as a kid. As I grew up I couldnt decide a career between a grower for the cannabis clubs and underground hip hop artist or a fly fishing guid...
by DizzyDean
Wed Nov 23, 2011 11:55 am
Forum: General Discussion
Topic: Hello and or Hola
Replies: 46
Views: 4943

Hello and or Hola

I guess the intro thing was something I overlooked in the morning before the coffee set in. I grew up on the coast with a steelhead stream right in town, Ive been fishing since I was 3, fly fishing since I was 11 and Im in my 30s somewhere west of the rockies. Im a contract tyer and I commercial tie...
by DizzyDean
Wed Nov 23, 2011 11:24 am
Forum: General Discussion
Topic: Unlimited "New Music Tuesday"
Replies: 677
Views: 102928

Re: Unlimited "New Music Tuesday"

Damn, who shat on your donut? I read the initial forum intro and it said 50 posts until you have an avatar, but didnt read anything about links. Being an asshole to the new guy doesnt make you at all clever.
by DizzyDean
Wed Nov 23, 2011 11:00 am
Forum: General Discussion
Topic: Unlimited "New Music Tuesday"
Replies: 677
Views: 102928

Re: Unlimited "New Music Tuesday"

Seen these guys a few times live, great stuff and good peeps. [youtube]http://www.youtube.com/watch?v=LFYR4XI9Itw&feature=related[/youtube] [youtube]http://www.youtube.com/watch?v=1dr1kQDGgRk[/youtube] -edit hmm I guess new posters dont have their links show up initially? anyways, People Under The S...