Got something to sell? Need a job? Post your for sale ads and resumes here. IMPORTANT: this forum for non-professional posts. If you are a professional organization and would like to post your ad here, please contact us at info@drakemag.com.
User avatar
By Vito
#442016
blumpkin wrote:Yo assified Raps collection, Volume 1
I lime it.
User avatar
By D-nymph
#442018
haha, Biz!



I don't know about anyone ele, but I always thought MC Ren was the best thing about NWA. Smooth and fast as hell.




User avatar
By D-nymph
#442019
Little known fact-Porno Mike has a near encyclopedic knowledge of old school rap lyrics and he like to pull them out of thin air. If you asked me "What's the one subject that guy knows most about"? I would say old school rap lyrics. I have no idea how he retained all that shit for so long.
Last edited by D-nymph on Fri Jan 20, 2012 8:12 am, edited 1 time in total.
User avatar
By peetso
#442022
[quote="blumpkin"]I for one would like to thank peetso in advance,

for burning this thread onto CD's or whatever technology

the kids use these days.



Yo assified Raps collection, Volume 1[/quote]




It seems I have been volunteered. Umm . . . thanks Blump.



I am going to need some serious tutorial from CE on how to pull this off.



But I've got a few ideas.


















But nothing after 97 though, after B.I.G. died it pretty much all went for shit.




User avatar
By davesnothere
#442035

User avatar
By Vito
#442040
[quote="D-nymph"]haha, Biz!



I don't know about anyone ele, but I always thought MC Ren was the best thing about NWA. Smooth and fast as hell.][/quote]


Yeah I always thought he was underrated.




By thalweg
#442045
Ha ha... thndr got the schooly d.







[img]http://i653.photobucket.com/albums/uu260/thalweg/638edaad.jpg[/img]

[img]http://i653.photobucket.com/albums/uu260/thalweg/927a147e.jpg[/img]

[img]http://i653.photobucket.com/albums/uu260/thalweg/57694705.jpg[/img]
User avatar
By Meatwad
#442172
my man fife diggy he got somethin to say



Love the Tribe shit... you guys seen this yet?




User avatar
By Bruiser
#442198

User avatar
By crabtops
#442276




































User avatar
By peetso
#442288
[quote="Meatwad"]my man fife diggy he got somethin to say



Love the Tribe shit... you guys seen this yet?




[/quote]




Haven't seen it yet, but have read that Tip doesn't come out looking so good in it.



I like em' brown, yellow, puerto rican and hatian. My name is phife dawg from the Zulu nation.
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 16
Friday Cheer Through Pics

yup, beverages are nice. same as it ever was....[…]

https://www.youtube.com/watch?v=BmnsGFALd04 https:[…]

show your tying space plz!

Nice welcome to the board jerk asses. I'm out of[…]

Thumbing Through Some SBSs

https://live.staticflickr.com/65535/50197426066_1[…]

Subscribe to The Drake Magazine